.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی سرپرست جدید میراث فرهنگی گلستان

سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان معرفی شد. 

قربان عباسی عصر سه شنبه طی مراسمی با حکمی از سوی ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان منصوب شد.

کیوان ذوالفقاری، مدیرکل امور هماهنگی استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این مراسم گفت: مسئولیت نعمتی بزرگ و امتحانی الهی است که می توان از آن در راه رستگاری دنیا و آخرت بهره برد.
وی افزود: تلاش در راه خدا و خدمت در این دنیا می تواند اجر اخروی و رضایت خداوند را به همراه داشته باشد.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: سیاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بر این است که با توجه به حوزه تخصصی سازمان و از مدیران داخلی سازمان برای مدیریتهای سازمانی بهره ببرد.

عبدالرضا دادبود، معاون عمرانی استانداری گلستان و رئیس کارگروه گردشگری استان نیز در این مراسم گفت: با توجه به حوزه فعالیت گسترده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که هم با هنر و فرهنگ و هم با حوزه سرمایه گذاری و مسایل اقتصادی مرتبط است، مسئولیت سنگینی در مدیریت این حوزه ها بر دوش مدیران آن است.

وی افزود: امید است این مسئولیت با مدیریت مدیران باسابقه و خدوم این استان، آسان شده و زمینه های رشد و توسعه صنعت گردشگری استان و در نهایت اقتصاد منطقه را فراهم آورد.

قربان عباسی، متولد 1341 دارای لیسانس پژوهشگری علوم اجتماعی با 24 سال سابقه کاری در مسئولیت ها و مناصب مختلف، پیش از این سمت قایم مقام و معاون توسعه و تجهیز منابع نیروی انسانی این اداره کل را بر عهده داشت.مهر/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.